Naručio sam vašu uslugu međutim nisam primio nikakav e-mail

Nakon što napraviti narudžbu naše usluge, sustav će vam poslati ponudu za uplatu. Ukoliko na vašu e-mail adresu niste primili podatke o uplati ili podatke o vašem korisničkom računu, prijavite se u vašu korisničku zonu gdje se nalaze svi e-mailovi poslani vama.

Pod izbornikom "Poslane poruke" nalaze se svi vaši e-mailovi.
  • 22 Korisnici koji smatraju članak korisnim
Je li Vam ovaj odgovor pomogao?

Vezani članci

Kakvu korisničku podršku nudite?

Webmedia.hr nudi vam podršku putem e-maila i ticketing sustava. Kontakt e-mail adrese na koje nas...

Garancija povrata novca 30 dana

Mi vjerujemo da pružamo kvalitetnu, brzu i pouzdanu uslugu. Kako bismo vam to dokazali...

Kada će biti aktivirana moja narudžba?

Aktivaciju usluge radimo odmah nakon evidentirane uplate. Ukoliko želite ubrzati postupak...

Da li dozvoljavate SSH pristup?

Da. SSH je omogućen na svim našim serverima. Ukoliko imate problema pri spajanju na SSH molimo...